Антологія ППД
Педагогічний досвід, як результат практики, є критерієм істини: він або підтверджує, або відкидає ті чи інші нововведення. Це – результат творчих пошуків педагогів, де зливаються воєдино творче, новаторське і традиційне начало.
Педагогічний досвід учителя є підґрунтям, на якому зростає його педагогічна майстерність. Водночас він є і джерелом розвитку педагогічної науки. Це своєрідний пробний камінь під час експерименту, перевірки істинності теорій, концепцій, прогнозів тощо.
У цьому розіділі представлені матеріали з досвіду роботи кращих педагогічних працівників Гребінківської міської об’єднаної територіальної громади.
|
№ з/п
|
Назва матеріалів | Для перегляду | ||
| 2020 р. | 2021 р. | 2022 р. | ||
| 1 | Передовий педагогічний досвід вчителів англійської мови | |||
| 2 | Передовий педагогічний досвід вчителів біології | |||
| 3 | Передовий педагогічний досвід вчителів географії | |||
| 4 |
Передовий педагогічний досвід вчителів української мови та літератури |
|||
| 5 | Передовий педагогічний досвід вчителів інформатики | |||
| 6 | Передовий педагогічний досвід вчителів історії | |||
| 7 | Передовий педагогічний досвід вчителів математики | |||
| 8 | Передовий педагогічний досвід вчителів початкової школи |
|
||
| 9 | Передовий педагогічний досвід вчителів трудового навчання | |||
| 10 | Передовий педагогічний досвід вчителів хімії | |||
| 11 | Передовий педагогічний досвід вчителів фізики | |||
| 12 |
Передовий педагогічний досвід вчителів фізичного виховання |
|||
| 13 |
Передовий педагогічний досвід педагогів ЗДО |
|||
| 14 | Передовий педагогічний досвід вихователів ГПД | |||
| 15 | Передовий педагогічний досвід керівників гуртків-методистів ЗПО та ЗЗСО | |||
| 16 | Передовий досвід практичних психологів та логопедів | |||